dr Grzegorz Radłowski

Doradca Zarządów, Konsultant biznesowy, Ekspert

Główne obszary specjalizacji to: strategia, wejścia na nowe rynki, sprzedaż, rozwój kompetencji sprzedażowych handlowców i menedżerów. Edukuje zespoły sprzedażowe i wspiera wdrażanie modelu sprzedaży doradczej i przedsiębiorczej. Prowadzi indywidualne i grupowe sesje doradczo-szkoleniowe ukierunkowane na rozwijanie najważniejszych obszarów kompetencji na danym stanowisku dla zarządów, top menedżmentu, menedżerów i specjalistów. Doświadczenie praktyczne zdobywał jako menedżer wydziałów szkoleń sprzedaży i e-learningu na rynku polskim i międzynarodowym w firmach, m.in. Axa, International Personal Finance, Allianz i Aviva. Od 2010 r. prowadzi butikową firmę doradczo-szkoleniową Radwells Institute, w ramach której wspierał ponad 147 wpływowych klientów w przebudowie i rozwijaniu zespołów, procesów i strategii sprzedażowych. Autor licznych publikacji w czasopismach naukowych i popularno-naukowych, m.in. „Szef Sprzedaży”, „Nowa Sprzedaż”, „Coaching Review”, „Coaching”, „Asy sprzedaży”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, „Gazeta Wyborcza”. Autor trzech książek, w tym bestsellerowej „Skuteczny trening sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje” (2017). Napisał również „Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży” (2015) oraz „Mądrość mentoringu. Inteligencja coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym” (sierpień 2019). Jego książki były nominowane przez Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu i doceniane przez grono najlepszych menedżerów i konsultantów w kraju. Jako wykładowca akademicki uczy studentów Szkoły Głównej Handlowej, Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i gościnnie na Akademii Leona Koźmińskiego tajników strategicznego zarządzania. Preferuje model nauczania, w którym najnowsze dane twarde oraz analizy case studies z całego świata łączy ze specyfiką rodzimego rynku i kultury biznesowej.

dr Grzegorz Radłowski wystąpi podczas sesji: